Läget

Hej. Ska va sådär "skön" som alla andra bloggare och skriva att jag lever efter att inte ha bloggat på typ en månad. Berlin var iallafall helt sjukt jävla bra. Älskar den staden så mycket och utelivet var det sjukaste. Ska berätta allt om det någon gång. Sedan jag kom hem så har jag stressat som ett djur, gör fortfarande, med kåren, rugbyjobbet, skolan, jobbet, Bh-sektionen och cheerleadningen. Mår inte speciellt bra varje dag. Det har gått så långt att jag har känt av det på hjärtat, men mamma säger att det inte är farligt att stressa utan det farliga är att inte få någon återhämtning. Det fick jag minst sagt i natt när jag somnade 19:00 och vaknade 07:00.
 
Veckan efter skolrugbynrugbyn har jag 4 prov på en vecka som jag inte har pluggat till än men helgen därpå är det, precis som förra året, en BH-fest i The Great Gatsby-tema. Lär ju slappna av och vara taggad som fan på den festen. Dagen efter åker hela min familj till Florida. Ska få spendera 2 hela veckor med mamma och pappa OCH isak. Ser fram emot det så jävla mycket.
 
Det här är hotellet vi ska bo på. Började lipa när jag såg det för jag vet hur mycket den här resan betyder för mamma. Så så vackert.
 
 
Nu ska jag snart iväg på 4h träning och efter det är det hemmafest med gamla fina vänner. PS jag lovar att svara på alla frågor.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0