Svar

Hur långt springer du varje gång? Jag orkar knappt inte springa 2 km ens och därför får jag ingen motivation till att fortsätta. Det känns lixom ovärt att springa så kort för det gör ingen skillnad känns det som.. Från anonym
 
Asså ska jag vara ärlig så har jag inte koll, men jag vet att jag absolut max springer 5 km! Det brukar variera mellan 2 och 4 kanske. Men känner bara att ingen träning är dålig träning, det är klart det gör skillnad. Om du springer 2 km tre gånger i veckan så har du ju sprungit 6 km, och ganska snart kommer du känna skillnad och det går lättare varje gång. Lägg upp ett schema och stick ut även när du inte är sugen, det är det som räknas!
 
 
 
Ett annat tips, om min motivation verkligen har hit rock bottom så köper jag något nytt träningsplagg heheh.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0