Sol = Kjol

 
Urban Outfitters
 
Har haft en otroligt bra start på veckan!! Igår slutade jag tjugo i fem och satte mig med Annika på ett fik och pluggade och hade askul, ja, det går faktiskt ihop om man är med henne. Sedan åkte jag direkt till min pojkvän, fick en fråga om vem han var, han heter Gunnar är i min ålder and the rest is a mystery. Vi hade världsmysig sovmorgon med stor frulle och var i skolan runt 10 då jag slutade efter 2 lektioner. Bojkottade resurscentrum för Subway med Tu och Maria och nu sitter jag i köket och pluggar lite matte.
 
Nu när jag tänker efter kanske jag inte borde vara glad när jag faktiskt har pluggat båda dagarna men det är solen som gör det! Och som gräddet på moset är det dans ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter han i efternamn? Är han 95:a eller 96:a?

2014-03-13 @ 18:05:22

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0