Myshelg

Gårdagen var en lååång dag. Först var det årsmöte i skolan då jag blev utsedd till sekreterare (!!!) i Kårstyrelsen 2014/15. Mötet började vid 9, höll på hela dagen och runt fem var jag tvungen att lämna skolan för jobb till nio. Ganska så kämpigt men det var det värt, för när jag slutade gick jag hem i regnet. Grejen är att jag älskar regn, OM det fortfarande är varmt och regnet kommer rakt över en. Det luktade nästan sommar i luften och av den våta asfalten och me musik i öronen var det riktigt skönt trots att jag hade sjukt ont i fötterna. Hämtade upp Gunnar på stationen, myste i soffan med tända ljus och kollade på en riktigt bra film, The Beach med Leo DiCaprio.
 
När det inte kunde bli bättre så kom min bror Isak och hans flickvän hem och överraskade (han säger aldrig till när han ska hem och hälsa på) så allt kändes bara bäst. Imorse var jag sjukt hungrig så vi bestämde oss för hotellfrukost på stadshotellet så nu har jag ätit så att det räcker till onsdag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din bror tillsammans med?

2014-03-16 @ 15:07:22
Postat av: Jona

Snygg, den där Gunnar! <3

2014-03-17 @ 14:59:43

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0