Maria frågade efter fler vardagsinlägg

Denna måndagen såg precis ut som förra måndagen. Skola, mellis hos Annika i 20 min och jobb till 9. Enda skillnaden är att jag börjat med och gjort färdigt en spansk bokrecension och ett engelskatal idag, frågan är ju hur fan jag lyckades klämma in det. Måste vara för att jag är WonderWoman. 
 
Nu har jag iallafall lagt mig i sängen och känns som att alla mina muskler har smält ihop med fettet på ett skönt sätt som gör att jag måste kalla på farsan om jag vill ha mjölk. För er som bara tyckte det där lät konstigt så är jag väldigt trött. Extra najs med nya avsnitt på flertal serier meheh.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jävlar vilken stalker hon Maria är

2014-03-03 @ 22:57:49

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0