Det goda i livet

 
Något som jag verkligen stör mig på är när folk tror att de kan bestämma vilka saker som är goda i livet. "Pengar är inte viktigt" nehej men jag kan tycka att det är nice att hitta på saker och då behöver man ofta pengar. Visst kan det vara ungt och dumt att säga att fest, resor och musik gör mig lycklig men det gör det. Mat och sex. Träning och storstäder. Allt det där är gott i livet även att det säkert finns viktigare saker att tänka på, jag tänker iallafall leva på det här medans jag faktiskt är ung och inte behöver tänka på hyran. Dessutom kan många tycka att jag inte ens vet vad kärlek är i denna åldern, men den kärlek jag upplever är iallafall det goda i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Marris

Jag pissar på dom som inte tror att man kan veta vad kärlek är i den här åldern

2014-03-16 @ 22:33:51

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0