Slut

Äe nu är jag fan helt jävla slut. BH/GG myset var just mys, och kvällens höjdpunkt var en idyllisk liten efterfest med 5 sorgliga själar hemma hos Annika. Konstigaste natten, men roligaste natten, och efter 2 h sömn gled vi in bara halvt slitna på skolornas friidrottstävling och agerade funktionärer vid längdhoppet. Inte drömbakismorgonen direkt. Direkt efter det jobbade jag i 5 h, och direkt efter det vid 9 cyklade jag till skolan för ett sista möte innan Extasen som är imorgon, en 50 års gammal skoltradition som jag tror kommer bli fett näjs. Fy fan vilken dag. Visst är jag taggad på imorgon men sen vill jag fan inte festa mer på ett bra tag. Efter studenten, midsommar och Bråvalla ska jag ha mitt egna lila rehab.
 
Hoppas ni diggar min nya design på bloggen förresten, peace. Nästa gång jag har kosing ska jag lätt köpa likadana clubmasters som David.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0