Midsommar

 
 
Midsommar igår, min absoluta favorithögtid. Bättre än jul. Skulle egentligen jobbat till 17:00 men jag blev ledig och vi var på firandet hos matilda, på världens mysigaste gård med hästar, redan runt klockan 1! Då fick vi lunch och jordgubbar och vi lekte lite lekar, drack lite vin, hängde lite hängmatta, hoppade lite studsmatta, grillade lite till kvällen, dansade lite, klättrade i träd och Annika Free Spirit Wetterstad red barbacka. Vi blev kanske 40 stycken och de jag hängde med gjorde allt sånt där svenskt och barnsligt och jag hade en otroligt rolig dag och kväll. Bästa tänkbara midsommaren.

Kommentarer
Postat av: Sara - träning och hälsa

Låter som en riktigt härlig dag :D och häst bilden är fantastisk!

2014-06-21 @ 16:46:22 - http://nolongerironic.shapemeup.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0