Kaggs student

Oh herregud. Det är möjligt att det här var min roligaste dag ever, och då var det inte ens jag som tog studenten. Vi i kåren ordnade allt under dagen och efter utspringet så åkte vi runt, med en byggbuss som finns på skolan, till 10 olika studentmottagningar. Vi hade så jävla kul i den där bussen, man borde typ förfesta varje gång i den, och så fick vi mat och dricka på alla ställen, så det blev ju en hel del.
 
Mådde så otroligt bra hela kvällen och längtar som fan till nästa år då det är min tur. Slutdestinationen var riktigt jävla bra hos henke och idag vaknade jag själv i Annikas källare. Men att vakna hos Annika betyder hemmabakat surdegsbröd så ingen ångest där inte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0