De senaste dagarna

I söndags när jag våldgästade Annika så ringde Edvin henne och frågade om vi ville hänga med till kalkbrottet på Öland och bada. Klart vi ville det. Vattnet var så härligt.
Jag härom dagen. Hade min nya fina spetstop/bh från Monki.
Mycket sol bad och träning.
Grattade min fina kusin för studenten idag! Massa god mat och alltid lika kul att träffa henne! imorgon ska alla i kåren vara på plats i skolan vid 08:00 :'( Vi ska blåsa ballonger och sådant och fixa allt för studenterna som springer ut imorgon. Herregud, det är helt stört. Efter utspringet så ska vi köra runt i våran lilla minibuss hela kåren och turnera mellan alla (10-15???) studentskivor wähhuu tagg. Smått ångest över kemislutprovet vid 10:00 men men, imorgon kommer bli en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0