De senaste dagarna

Börjar bli en rutin med inlägg om de senaste dagarna.. Har verkligen tagit vara på dessa lediga dagar på bästa möjliga sätt, har varit hemma kanske sammanlagt 2 h och varit själv kanske bara 1 h. 
 
Sprang en runda och gjorde favvosalladen.
Stack sedan in till stan och mötte Tu Maria Annika och Edvin då vi köpte nödvändigheter inför bråvalla. Efter det stack jag Annika och Edvin och köpte mat. Efter matkoman på Annikas säng så körde vi + Mumme och Adam till öland och ba myste i solnedgången.
Himlen var magisk irl, jag svär.
Efter ännu en mysig natt hos Annika åkte vi till stranden då Tove och Edvin kom. Asnajs väder. Sedan åkte vi in till stan och jag betalade resan till Ayia Napa så det känns skönt. Juste Annika klippte mig också, typ 10 cm, det blev lite snett här och där för jag hade så dåligt tålamod men jag gillar det.
 
Nu ska jag packa till midsommar eftersom jag ska åka direkt från jobbet på fredag och snart kommer Maria, Annika, Klara och Tilda för vi ska planera lite inför BRÅVALLA!!!!
 

Kommentarer
Postat av: emmie kristoffersson

åh låter som om du haft det hur mysigt och kul som helst! :)

2014-06-18 @ 17:18:14 - http://emmiekristofferssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Måste bara säga att din blogg är så bra! Väldigt inspirerande! :)

2014-06-18 @ 22:31:59

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0