Bra dag idag och imorn också säkert

Har haft en sådan otroligt jävla bra dag. Hade inga lektioner men stack till resurs någon halvtimma imorse, sedan hämtade Klara upp mig, kunde inte stå still på parkeringen kändes som lycka sprang omkring inuti mig. Vi köpte lite vattenmelon, lite risifrutti och åkte till stranden där flera utav ma bitches låg och göttade sig. Bad på det. Alle kom förbi med nya Raybans som han hade fått för 995 kr!!!!! Det var rabatt på synsam så vi åkte också dit och jag köpte ett par clubmasters som jag velat ha! So happy.
 
Efter det skjutsade Irma oss till maxi där vi gjorde lite kårjobb, efter det mera sol på bästa ön, efter det plugg och middag, efter det världens jobbigaste springrunda, och efter det våldgästning och vattenmelon hos Annika. Har blivit så sällskapssjuk på sista tiden, vet typ inte längre hur man är själv. Imorgon ska jag åka till Växjö då världens bästa kusin tar studenten!!!!!!! Wohooo!!!!
 
 
Jag och Emma. Har så sjukt många minnen med den här bruden. Här var vi i Playa del Carmen, jag var typ orange.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0