Början på lovet

Trodde att jag skulle blogga mer på sommarlovet, men nähä det hinner jag itne för jag är ju föfan aldrig hemma ens! MEN på torsdag börjar jag jobba på Sinus i Köpingsvik så då lär jag komma i rutin, även med träningen vilket ska bli så skönt. Jag har bara fått schemat för 2 veckor och då jobbar jag varje dag fram till Bråvalla. Mer vet jag inte /nervös tjej. Har aldrig serverat innan, men tror att det kommer bli skitkul!
Såhär ser det ut på restaurangen nu innan premiären som är på torsdag! Då får man komma och ha det bra och provsmaka nya menyn, så kom. Nu ska jag och mina tjejer snart åka iväg på roadtrip över dagen. Vart vet vi inte än men vi kommer på något haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt det ser ut :)

2014-06-16 @ 12:02:50 - http://typfia.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0