Underbara sommar

Nu känns det som att lovet äntligen har satt fart. Trädgårdsfesten hos Adam i lördags var inte som på bilden jag la upp det var så mycket bättre. Mysigaste trädgården jag varit i, ljuslyktor och blommor, hästhage och en stor äng. För första gången höll jag med om att det kan vara värt att bo långt ifrån stan.
 
Hittade den röda klänningen på lindex för bara hundra spänn!!
 
Dagen efter var nästan bättre. Vi som var kvar, jag annika och 5 boys, satt i de sköna fotöljerna i skuggan hela dagen och hade det så najs. Skrattade konstant. Efter det hämtade vi upp Lockman och två liter jordgubbar och åkte till grönhögen. Vi badade i kalkbrottet och grillade och Annika gick lös med hennes hennafärg. Jag fick en utsmetad tramp stamp och en "skönhetsfläck" i ansiktet som jag ångrade direkt hahah. 
 
Dagen efter var det tidig buss till ett soligt köpingsvik där jag fick jobba på stressigaste lunchen ever. Shit vad kul det var, timmarna flög. Jag slutade vid fyra och hängde med mina kompisar som redan var på stranden vid restaurangen. Efteråt gick jag, Annika, Lockman och Pelle upp till stugan och badade i poolen. Jag tror vi lekte i minst 2h, alltså verkligen lekte som barn, underbart. Efteråt grillade vi kött, majs, sparris och hade morötter, potatis och rödbetor i ugn. Fyfan vad gott. Då kom även Matilda och Alva och sedan Edvin så vi badade igen. Nu ligger Alva och Matilda så sött i min säng och jag ska snart åka och jobba. Det ska bli lika fint idag, och resten av sommaren. Underbara sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0