Festivalfråga

Hej!!! Du måste svara på detta inom kort! Hur gjorde du med mobilen under festivalen? Hur laddade du den? Och vad tog du med för mat? Något jag borde tänka på?
 
 
 
Jag använde knappt mobilen, tog bilder då och då och när den dog efter halva festivalen så slängde jag bara in den i tältet.. Men! Det fanns såklart laddningsstationer på området där man ställer sig i kön, lämnar in sin mobil + laddare, betalar typ 20 spänn, och får en nummerbricka som man sen lämnar tillbaka när man ska hämta sin mobil! 
 
Mat. Vi hade med oss nyponsoppa och blåbärssoppa just för att man kan dricka det varmt också. Sedan hade vi mycket chips, riskakor och sådant att knapra på. Även mättande bars är viktigt i nödfall när man är hungrig och inte har pengar eller när matkön är för lång. Att tänka på på fesival är att alltid hålla ett bra humör. Festival är inte alltid kul, det suger ibland när det är kallt och lerigt och alla dina saker är blöta MEN det gäller bara att tagga till ändå, och det är så iallafall jag alltid har kul på festival! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du till Emmabodafestivalen?

2014-07-15 @ 12:27:20

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0