Bråvalla

Som ni säkert misstänker så var bråvalla så jävla nice. Jag åkte med Klara, Matilda, Maria och Annika och vi blev direkt ett gäng med våra grannar från Oslo (var de bodde egentligen vet jag inte), men de var ashärliga! Jag hängde mycket med ett gäng omogna och helt underbara killar från sthlm som jag måste upp och festa med någon gång! Annars var det också underbart att ha så många vänner från Kalmar där också, speciellt på spelningarna!!
 
 
 
Fyfan vilka bra spelningar. Har svårt att säga vilka som var bäst men jag lipade på Den svenska björnstammen, Lana del Rey, Kings of Leon och Kanye West och det säger väl en hel del. Roligast hade vi ändå på Sensation, scenen där alla DJs spelade. Fyfan vad kul vi hade där, kan inte säga det nog. Mosh pits in my heart. Där var Blasterjaxx, Otto knows och Broiler bäst. Egentligen hörde jag ingen skillnad men det handlade om umgänget liksom.
 
 
 
Och så campingen, den underbara campingen. Det fanns roliga människor var man än tittade. En natt gick jag och Annika runt på campingen och skrattade konstant, utan att låta överdriven, alltså konstant ända till 9 på morgonen. En natt hörde vi en säckpipa kommandes så vi hängde på honom, och efter ett tag blev vi ett tåg på typ 100 pers bakom denna killen som spelade när vi sjöng nationalsången, jävligt mäktigt. Jag hade längtat så länge och allt var så bra och allt gick så snabbt och jag saknar leran och tältet och människorna mest. Ska lätt åka tillbaka. Älskar den där festivalen så jävla mycket.
 
Hej jag har lite frågor om bråvalla. Vilken camping bodde ni på? Hur stor skillnad är det på vanliga och premium campingen? Alltså menar är det värt extra pengarna? från Anonym
 
Nu vet jag inte riktigt vad du menar, det finns vanlig eller lugn och grön camping att välja mellan. Vi bodde på den vanliga men jag tror inte att det är någon prisskillnad! :)

Kommentarer
Postat av: Siesta

Hej!!! Du måste svara på detta inom kort! Hur gjorde du med mobilen under festivalen? Hur laddade du den? Och vad tog du med för mat? Något jag borde tänka på?

2014-07-03 @ 11:45:13 - http://fannyjarls.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0