Sista från London

Äntligen ligger jag hemma i min säng i mitt rum. Sista dagen i London var även den fylld med shopping! Denna gången hittade vi lite roligare butiker och smågator och jag hittade den perfekta pälsen under tusenlappen så blev så nöjd så ja då.
Körde på helsvart, hatt (igen xD Blev så glad när främlingar sa att den var fin) från American Apparel, kappan är från Åhlens och väskan Michael Kors.
Linnet till höger fick jag för 120 spänn på River Island!
Fika på Costa
Inne på en utav mina favoritaffärer Urban Outfitters där jag hittade flera plagg!
I en väldigt speciell butik..
med vackra 20-talsklänningar, att man inte var här innan Gatsby-festen :(
Vi hittade till Carnaby street där jag köpte ett par jeans..
Och så avslutade vi med en saftig oxfilé på Angus Steak House. En bättre dag av jävligt bra dagar. Kan ju visa allt jag har handlat också, lär ju bli i maj med tanke på att den konstanta stressen kommer tillbaka imorgon. Ciao ledighet och ro.
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0