Nyår

 
Har bara bilder från middagen eftersom jag tappade bort mobilen ganska direkt efter det, var väl kanske lika bra med lite städade bilder.
 
Nyår. Otroligt trevlig middag och förfest hos Klara. 10 tjejer som man tycker om kan ju inte bli annat än askul och jag fattar fortfarande inte hur de fick till kycklingen så jävla bra. Senare på kvällen var vi hos mig med de andra som vi skulle fira med! Fick även fin choklad och champagneglas av ett killgäng som vi har festat med ända sedan vi var fjortisar hahaha så blev hur glas som helst! Dessutom var tolvslaget magiskt, vi gick ut på gården och allt jag såg var överlyckliga kroppar som hoppade runt och kysstes under typ miljoner fyverkerier från stortorget. Övertydlig överdrift jag vet, men det kändes så just då.
 
Dessutom vaknade jag nio av städångest och kom ner till ett helt städat hus, Annika hade till och med tvättat dukarna (???♥) Vad skulle jag göra utan mina vänner å herregud vill inte ens tänka på det. Ett riktigt jävla bra avslut på ett riktigt jävla bra år.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0