LONDEODNDENDEO imorgon

 
Är så otroligt jävla taggad på London!!!! Imorgon klockan 9 åker vi och är framme vid 16 någon gång. Ska seriöst shoppa direkt. Har inte spenderat en krona på mellandagsrean och har sparat en hel del så ska verkligen gå loss och shoppa så att jag dör nu i London!! Funderar på att köpa ett par rayban aviators och har bestämt mig för att hitta en fet päls. Fuskpäls då. Bästa är ju att jag åker med mamma som har samma shoppingsug, samma smak (oftast) och nästan samma storlek som jag (även i skor) if you know what I mean heehioehieoeiehehi. Dessutom London en asmysig stad och är fett tagg på fish n' ships. På tal om tagg, Dirty Dancing-musikal på det. Kejwpwbsdsjkafasö.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0