Klad

 
Har alltid tända ljus i rummet, får nästan panik annars. (Inte riktig panik, tjejpanik)
 

Har varit på sånt otroligt bra humör hela dagen. Hade en teori om att det var för att fysikprovet gick bra men sen kom jag på att jag ropade ut "kom igen nu kör vi!" i klassrummet redan innan provet. Vem gör det?? Klockan 8 på morgonen med fysikbetygsödet i händerna och en mage som kurrar? Jag gjorde det iallafall och var lika hypad resten av dagen. Jag som trodde att vintern=deppig period men icke haha fuck you vinter.

Kommentarer
Postat av: Marris

FAKKING ÄLSKAR BLOGGEN!! Jihoo

2014-01-15 @ 09:36:31
Postat av: Mr. Fitz

HÅLLER MED!! bäst bloggggg

2014-01-15 @ 16:47:21
Postat av: Anonym

Vad har du för jobb? Kan du inte berätta lite mer om dom? :)

2014-01-16 @ 18:06:12

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0