Hår..

Kollade i mitt arkiv och det var flera månader sedan jag sist sa att jag "verkligen måste slinga mig" så ni kan ju tänka er hur det ser ut nu. Eller orange blev det ju direkt i frisörstolen men lat som jag är så orkade jag inte klaga. Jag kanske borde bry mig lite mer om sådant som tjej.. Vill iallafall ha lite ljusbrunt med blekta slingor och det har jag verkligen sagt VARJE gång men ser fortfarande likadan ut hahaha sämst frisörer, byter varje gång. Ska ta mig fan visa en bild nästa gång.
 
 
 
Tycker att den här tjejen har fett snyggt hår, eller fett snyggt allt. Dessutom får hon pengar för att åka runt i världen och testa lite bikinis, det låter för bra för att vara sant jag vet, det kanske inte ens är sant jag är inte så insatt. Hennes blogg hittar ni här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0