Dagarna som gått

Med skolan som prio 1 skjuter jag bara upp allting annat. Jag skjuter upp det här (tänkte ju visa det jag köpte i London ju), jobb, städning, mat, träning och ja allt. Näst intill varenda lediga minut har jag suttit begravd i fysikboken sedan i onsdags och idag har jag suttit 9 timmar. Därför har jag inte tid för att skriva så mycket mer eftersom jag har en likadan dag imorgon och behöver sömn, tänkte bara ringa någon jag tycker om för att somna med något annat än Einsteins relativitetsteori i huvudet. Men jag mår faktiskt ganska bra ändå. Om man bortser från snön då, det är liksom lite sent nu känner jag. Det påminner om 2012 när jag hade beställt en nyårskläning och fick den 1 januari, man ba jaha.
 
 
Senaste Nyår

Kommentarer
Postat av: livet er pen

Lycka till på provet imorgon
älskar dig!

Svar: älskar dig pene jente
Fanny Jarl

2014-01-13 @ 22:18:36
Postat av: Anonym

Varför går du natur om det är så jobbigt?

2014-01-14 @ 20:08:29

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0