Dag 3

Hemma igen efter ännu en fantastisk dag i stan! Dålig som jag är lyckades jag ta med den tunga kameran utan minneskortet i så har inte bäst bilder men kan dela med mig av lite ändå!
 
Vi började med frukost på favvisstället. 
 
Vi gick i affärer och myste på marknaden i Covent Garden.
Där de spelade hög musik.
En nice lunch.
Var varmare idag så tog min nya bomber jacket från Dr. Martins och en tunn kofta från Dagmar (morsans). Och såklart min nya väska heheeh visar bättre bild när jag kommer hem.
När vi hade shoppat klart runt 7 så fick vi lite bråttom till musikalen som skulle börja och hoppade in i en cykeltaxi vilket var.. intressant.
Och så var det dags, vi smugglade in lite snacks. Riktigt bra, men berättar mer någon gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0