2013

 
 
2013 har varit mitt bästa år. För det första känner jag att jag har växt som människa, är ännu mer säker på mig själv än när året började. Har även slutat tro på rykten om andra människor och blivit mindre dömande vilket är skitkul. Har även lärt mig välja att vara positiv i jobbiga situationer eftersom min mamma aka mentala träningsgurun bankar i mig livscitat dagligen. Har gått på festival. Har vågat öppna upp mig mer. Har haft prestationsångest i skolan så att det nästan känns i knäna och har lessnat på kemin samtidigt som att jag har fått upp ögonen för svenskan och skrivandet. Har festat. Har haft min hittils bästa sommar. Har fått några nya vänner och dessutom kommit ännu närmre mina gamla och mina halvnya, har börjat riktigt älska dem. Har rest med två av dem vilket var den bästa veckan på hela året. Har ätit enchiladas typ 10 gånger på 3 månader. Har gråtit som en gris och sagt två äckligt hemska farväl, ett till min bror Isak som nu bor i Norge och ett till min barndomsvän som jag vanligen träffar dagligen, Per som är i Australien i ett år. Har haft en sommarflört. Har klippt av mitt tröttsamma långa hår. Har gjort småresor med Alva, den roligaste och galnaste jag känner. Har även rest till Mexico med hela släkten. Har slutat bry mig om vad andra tycker. Har fått två jobb och skaffat ett sparkonto. Har sett världens bästa film. Har vågat testa nya saker. Har varit riktigt stressad konstant när det gäller allt. Har älskat. Tvivlar på att 2014 blir lika bra men det gör faktiskt inget.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ditt number 1 blog fan AKA mr. Fitz

Åh du är bästa bästa!! Älskar din blogg :*

2014-01-01 @ 20:27:01

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0