Scrollar

 
Kvällsscrollar lite på the classy issue, och vissa bilder stannar man upp och slutar scrolla för, men jag vet inte varför???Nästan alla bilder är ju snygga, men det är vissa som får mig att vilja kolla lite längre.
Jag inspireras av just dessa bilder men jag vet helt enkelt inte varför just jag fastnar för just dem.
 
 
 
Den sista bilden har jag sett ganska många gånger, tycker att den är så bra.
De är påväg hem från något fancy, typ nykära.
Är helt säker på att hon har klackar och en snygg klänning som är svår att få tag på.
Man får en känsla av att man vill va dem. Den får även mig, som verkligen inte är förhållandetypen, att vilja ha någon som kysser mig i håret sådär beskyddande och ja, man ser ju hur jävla nöjd hon är också. Superfina.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0