Människor

Jag älskar självsäkra människor, de är så mycket roligare att vara omkring. Tu sa idag att hon kände sig fab när hon hade joggingskor och tights, jag ba visst. De som seriöst kan säga "fan vad snygg jag är" och de som inte stör sig på att höra någon annan säga det för att de också är nöjda med sig själva. Att tro att man är någon sägs ju vara fel men egentligen är det ju sant. Varför skulle man inte vara speciell liksom det låter ju skitkonstigt? Och det här med att de flesta tjejer har som tendens att säga nej istället för tack när de får en komplimang. Åååh jobbiga, säg tack du e ju asbäst. Om alla tjejer kunde bli lite mer självsäkra så kanske vi skulle slippa mer skitsnack och falskhet. Är så jävla glad att jag inte har de sakerna omkring mig i vardagen iallafall!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0