Old but gold

Hittade ett gäng gamla bilder på en gammal dator! Min farbrors fru Jessika är fotograf och har alltid tagit bilder på mig och brorsan (och hela släkten) varje sommar! Jag kommer ihåg varje fotografering så väl och det är så kul att titta tillbaka på dem!  
Det här var sommaren 2008 eller 2009. Jag var påväg upp från havet i köpingsvik efter ett kvällsdopp och så kom Jessika fram och slängde på mig hatten och tog några bilder! 
 
Detta var samma sommar när jag och Ebba åkte upp till Stockholm för att spela in vår egenskrivna låt "BFF" i min farbrors studio så då tog hon några "balla" bilder till vårt "skivomslag" hahaha tider... (hoppas det är okej att jag lägger upp hehe)
 
 
Jag och Ebba igen. Några somrar senare, 2011 mer bestämt, så tog hon bilder på oss (och flera vänner) igen när vi hade växt till oss lite! Tycker att den bilden på Ebba är otroligt jävla snygg! Jag hade precis kommit hem från Malta och jag hade inte träffat mina vänner på tre veckor så jag kommer ihåg att jag var härligt lycklig när de här bilderna togs!
 
Hela gänget
 
Jessika frågade mig om jag ville vara med i hennes konstutställning och fotas som ängel i somras och jag var sjukt exhalterad, men självklart ska jag ha så fullt upp och mycket planerat så jag hann helt enkelt inte, skittråkigt eftersom hon är så duktig på det hon gör.. För övrigt är hon världens härligaste person att ha i familjen och om ni vill se mer bilder så är det bara att kolla in hennes hemsida!
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0