Maggio

Ligger nu och, troligen likt resten av Sveriges ungdomar, lyssnar på Veronica Maggio's nya album. Och likt de flesta så älskar jag det. Frågan är ju om hon ens kan misslyckas? Jag menar när jag nötade Och vinnaren är.. och inte trodde att det kunde bli bättre så släppte hon Satan i gatan med flera helt underbara låtar. Just sånna låtar som får en att tänka tillbaka till när man lyssnade på dem första gången. För att inte tala om när hon sjöng i lilla Kalmar sommaren 2011, det var verkligen lycka hela grejen. Och det finns inte många som kan göra sorglig musik som man ändå blir så lycklig av!
 
Jag tycker extra mycket om Trädgården En Fredag, Mörkt, Va Kvar och typ resten. Hela huset som hon gjort med Håkan Hellström är ju också fin, måste erkänna att melodin låter lite som Hey Brother med Avicii när de sjunger "Allt är för bra nu, går runt i T-shirt och är trött", men vad fan gör det dem är genier allihopa, Heja Sverige.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0