Uppdatering

Hej igen, tänkte kika in här. Vill börja med att dela med mig av vad jag gjort de senaste veckorna, och det blir enklast med att lägga över mina bilder från mobilen då jag tar kort hela tiden. Tyvärr försvinner typ en vecka eftersom jag några onsdagar sedan blev way too party och tappade bort min mobil på harrys. Efter det har jag varit i malmö och köpenhamn 2 gånger, både med Ebba och Alva ♥ och med naturprogrammet. Förutom de festresorna har vi haft naturfest för alla tvåor och treor på kagg och även GG har haft sökningsfest!

Vi kollade på universitetet i Lund och kände på vårsolen. Annars (skulle vi ha) haft uppträdande med Kagg Cheer på innebandy SM i sporthallen (16-18åringar) då de bokade oss!!! Vi blev skitglada när de hörde av sig och tänkte köra igång men vi hann tyvärr inte och fick avboka...

Årsmötet på skolan var för några veckor sedan så jag är inte längre med i kåren :( Det suger. Sommarjobbet är klart, det blir Sinus i köpingsvik igen!!! Annars har jag jobbat mycket på Magganplan i Kalmar så har börjat spara inför resor och flytt efter studenten..

Skrivit en jävla massa inlämningar och prov, och det har gått riktigt bra. Har blivit intresserad av religion till och med. Hängt mycket på resurs och biblioteket. Gnällt över hur snygg kropp jag hade för två år sedan men inte tagit tag i det. Ska göra det idag. Har blivit fotograferad med skolans balsektion i en vacker klänning ihih.

Har även tagit miniroadtrip till stugan flera gånger med Irma, Tu och Sara. Detta på dagar som är för chill för lördagar men för lyx för söndagar, vi kallar det Lönndag (förekommer oftast på måndagar). Förrvirrande ja.

Ebba fick en resa till Malmö/CPH i födelsedagspresent av mig och Alva. Första kvällen åt vi ute på en mexikansk restaurang och gick ut i Malmö. Sjukaste var att jag träffade Tobias, en gammal kompis som jag lärde känna på språkresan i Malta 2011, helt random ute. Sov hos Alvas mammas kompis Camilla som vanligt. Världens mysigaste tjejsnack. Dagen efter tog vi tåget över till Köpenhamn och checkade in på hotellet, kommer inte ihåg namnet men det var riktigt fint billigt OCH centralt. Vi åt pizza på stan och kollade i lite affärer. En riktigt sjuk grej var att vi träffade två svenska killar som jag och Alva hängt med I Berlin, mitt på gatan i Köpenhamn?!?! Så vi gick ut med dem sedan på kvällen. Riktigt nice klubb som hette Jupiter, följt av obligatoriskt nattkäk på Burger King. Vi kom hem slitna men glada 3 timmar före check out på hotellet. Bäst resa.

Lund var riktigt nice. Vi fick kolla på föreläsningar och chilla på Campus i Lund. Efter klockan 16 på torsdagen hade vi checkat in på vandrarhem som skolan fixat och fick fritid. Då gick vi ut och åt hela gänget och hälften av oss åkte över till köpenhamn också. Tröttnar aldrig på den staden, känner mig snart hemma där.
Sammanfattning för dig, som jag,endast kollar på bilderna. Jag är stressad, gör mycket, är glad och mår jävligt bra.

Hej på er

Hej på er. Saknar att skriva här jättemycket. Har så mycket jag vill skriva om också, som har kommit upp i huvudet liksom. Har mycket bilder och musik att dela, resor att berätta om osv men jag hinner helt enkelt inte just nu :( Känner mig riktigt douche också då jag har jättegamla kommentarer som jag ej svarat på och lovade inlägg som inte blivit av. Låter som att jag har jättemånga följare, det har jag inte, men vill ändå ge dem som fortfarande kollar in varje dag något att läsa och se. Puss hej.

Helgen

Vilken chill helg. Har som sagt varit på spa med hela familjen och ba njutit. Tidiga strandpromenader, morgonyoga, hotellfrukost, spa hela dagarna, plugg, stenhård cardio och trerätters har stått på schemat. Känner mig riktigt utvilad, kom till och med i tid till skolan imorse vid 8 mjoo då så pass. Nu börjar en helvetesvecka men det ska gå skitbra ändå puss.