Min bal

Balen är över, bu. Hela dagen och kvällen var helt magisk och alla var så otroligt vackra. Älskar mina människor. Bästa med balen var att känna sig så fin, de fina talen vid middagen, mina vänner, dansgolvet, bussresan, solen, frukostbuffén dagen efter och att min pojkvän var där.
 
Jag fixade håret hos en familjekompis som är frisör (Mia Wettborg på Salong Effekt i Rinkabyholm) och min kusin Emma är makeup-artist och sminkade mig och klaris! Blev så nöjd!
 
Här kommer några av alla mååånga bilder jag ska lägga upp här:
 
Örhängen från Zara, väska från asos, armband från glitter och klänning från random butik i Miami.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

MEn va vackra bilder å vilka fina klänningar! Så kul att få gå på bal å klä upp sig ordentligt!!

2015-06-02 @ 21:22:51 - http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Elin Gåhlin

Åh vilka vackra klänningar! Massa fina bilder också!:)

2015-06-02 @ 21:36:56 - http://elingahlin.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0