Årssumé del 5

 
I September började jag sakna Maria och Annika ännu mer. Men jag hade det riktigt bra med mina vänner här hemma också! Vi hade PH-mys, gymmade mycket, åt många kebabbensallader på mitt och Irmas ställe i solen. Snart var det inspark för ettorna, en riktigt rolig förfest hos Frasse som fyllde år och efter det intagning till BH-sektionen. Den festen hade jag inte druckit på läänge och var riktigt taggad. Riktigt bra förfest och kväll trots att den flög förbi på en kvart. Strax efter hade vi ett tjejmys med de nya medlemmarna och jag visste direkt att det skulle bli ett sjukt bra läsår. Var sedan på praktik hos en arkitektfirma och det var ganska slött men minst sagt lärorikt! Nu började vi jobba på det nya cheerlaget och numret till hösten.. Denna månad bokade jag och Alva även en resa till Berlin så nu hade jag detta att se fram emot!
 
 
 
Oktober, min månad. Den började smått med en av årets bästa fester, Oktoberfesten. Jävlar i huset vilken go kväll. Firade min födelsedag med en förfest med nära och kära, så tacksam för allt. Morgonen efter vaknade jag upp med frukost på sängen och den sjukaste presenten någonsin: En biljett till London med mamma igen!!!! Och vi åkte samma kväll! Denna gången kände jag stan och vi bodde mitt i smeten så fick känna på hur det skulle va att bo där. Och eftersom London är min favoritstad så ja, klart jag vill bo där. Det var varmt så det behövdes ingen jacka på dagarna och vi strosade runt i fem dagar. Även denna gången var människor öppna, jag blev till och med bjuden på en dejt, men gick det aldrig då jag och mamma gick på musikal den kvällen. Älskar att andas storstad och vill tillbaka dit snart igen.
 
Väl hemma så var det snart hödskoleprov igen vilket gick bättre denna gång! Känns bra, nästa gång kanske det känns skitbra! Samma kväll så hade jag och en av mina närmsta vänner Isak födelsedagsfest tillsammans. Riktigt jävla kul hade jag där med och fick så otroligt många fina presenter, mest alkohol, choklad och blommor! Denna månaden började stressen komma och intensivträningen inför cheerleadingnumret som skulle hållas på skolrugbyn i November. La nog 50% av min höst på detta och det har varit så jävla kul och utmanande. Månaden slutade med att jag och Alva tog flyget till Berlin!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0