Lov

Lov = jobb för min del. Hade inte varit så illa egentligen om jag inte hade varit så jävla sjuk. Jag som aldrig blir sjuk också.. Missade maskerad igår pga det också men men måste bli frisk innan fredag för då sticker jag, Irma, Tu och Sara till Köpenhamn (!!!) som vi bokade för några veckor sedan! Ska bli riktigt nice att sätta sig på en nice jävla pub och ta en drink och inte tänka på någonting. Vi ska bo precis vid centralen och tivolit på hotell saga vilket kostade ca 400kr/person för två nätter. Riktigt taggad är jag wääähu.
 
 
Sist jag var i Köpenhamn var med Alva i slutet på Juli förra sommaren! När det är varmare är det asmysigt att sätta sig på pubarna längs Nyhavn men där finns det bara öl och vin typ så vi brukar alltid gå till Kant senare, en asmysig bar precis på ströget.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0