Kom igen nu da Brållan

 Börjar bli riktigt frustrerad över att bråvalla inte har släppt fler artister!!! Vill veta alla nuuu!!!!
De som jag allra allra helst skulle vilja se är bland annat:
 

                            
                            
 The Killers
 
The lumineers
 
 
Hardwell
 
 
Oskar Linnros har jag dock sett, och det var så helvetes bra.
 
 
Kendrick Lamar
 
 
Coldplay
 
 
Ben Howard
 
 
The tallest man on earth
 
 
3LAU
 
 
 
 
Den Svenska Björnstammen (igen!!!)
 
 
Även Justin Timberlake, Flume, Rihanna och Maroon5 hade varit riktigt fett. Mando Diao, Imagine Dragons och Sam Smith hade ju inte heller varit helt fel med tanke på att jag missade dem förra året likaså missade jag Maskinen 2013 vilket jag ångrar som fan..
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0