Förra veckan

Har faktiskt ingen aning när jag bloggade sist så kan passa på och säga att jag har haft en helt fantastisk vecka!! Kårmöte och plugg på måndagar som vanligt! Hela tisdagen var det skolresa till skidbacken i hestra, en väldigt speciell dag för min och irmas del, bland annat lurade vi ca 10 killar i backen att vi var utvytesstudenter från USA vilket de tror på än idag. Jävligt roligt var det.
 
Plugg och DANS på onsdagar. Så glad att jag har börjat med det igen (det var ett av mina "one year goals" som jag bestämde mig för på Date With Destiny) för jag hade uppehåll förra terminen och har saknade det som in i helvete. Jobb på torsdagen efter skolan som varje torsdag, inte helt fel. I fredags firade vi min bästis Ebba som fyllde 19 på pipes med öl och 20 mysiga vänner. Mina vänner är bättre än allas andra. Jag och Alva gav Ebba som present valet mellan att åka till Stockholm eller Köpenhamn och hon valde Köpenhamn så vi ska betala hennes biljett och åka dit den 13-15 mars!!
 
 
 
Jobb kl 8 morgonen efter vilket var ganska tungt och sedan direkt till lokalen där vi i kårstyrelsen skulle hålla i kvällens sektionssittning. Temat var Grease/50-tal och herrejävlar vad lyckat det blev. 100 kära sektionsmedlemmar i skinnjackor och tighta brallor, 34 familjepizzor, en lite för stark sås, hemmadrinkar, en jävla massa sång (läs skrik) och ramsor och buggtävling. Bästa måste ändå ha varit the real life musical experience som vi lyckades få till haha! Förklarar mer sen med film och allt... Otroligt lyckad fest iallafall och vi har fått en hel drös med bra respons! "Jag hjälper till och med till att städa om det blir en sittning till innan sommaren" sa Jona i skrivandes stund. Älskar stämningen min skola och hur sjuka fester vi har.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0