Saknar

Alltså, denna veckan har verkligen fått mig att fatta hur beroende jag är utav mina vänner. Började på praktiken i torsdags och har inte träffat dem sedan dess (förutom Klara på träningen, Matilda i lördags och Tu i fredags). De flesta var bortresta i helgen och efter skolan är alla så sjukt busy. TUR att vi går på samma skola för annars hade vi aldrig hunnit ses. Vill bara krama dem och prata, istället för att skriva i gruppchatten som går dygnet runt. Saknar skolan och kårrummet och matsalen och till och med lektionerna. Vet inte vad jag ska göra när vi skiljs åt efter studenten, kommer jag känna såhär hela tiden då liksom? Mår så bra med mina vänner, både tjejer och killar, och är så sjukt glad över att jag hamnade just med dem.
 
Nu ska jag iallafall träffa Alva !!! Och på fredag blir det middag för oss som hinner och sedan iväg på förfest med BH/GG ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0