Oktoberfesten

I fredags ägde livet. Jag och tjejerna fixade oss och åt hos mig och tog bussen ut till Torsås vid 7. Världens bästa förfest med BH och GG om jag får säga det själv. Här kommer lite bilder från det ↓
 
Resten av kvällen flög förbi och hann inte ens hälsa på hälften som kom. Sjukaste var nog ändå att 4 killar som vi träffade i napa (som bor långt neråt i landet) kom till festen utan att vi visste om det! Hade riktigt roligt iallafall. Resten av helgen var inte speciellt rolig. Har verkligen bara jobbat och somnat så fort jag kommit hem.. Idag är jag ledig som tur är, så jag ska försöka hinna med träning, kårmöte och att skriva ett tal som jag ska hålla imorgon kom jag på nu.. :/ Men det löser sig, allt löser sig alltid.
 
(Älskar att Anna tar med sig sin feta kamera på festerna)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där 4 killarna som kom, kom de senare på kvällen och var de utklädda? Jag såg 4 stycken och 1 av dem var svinsnygg, snackade lite med dem men vet inte vad någon av dem hette.. Skulle du kunna skriva deras namn? Om det är okej för dem

2014-10-19 @ 18:50:15

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0