Oktober

Är så jävla taggad på oktober. En utav mina favoritmånader faktiskt. Nu har jag tre dagar kvar på praktiken och sen är jag ledig för veckan. På fredag är det Oktoberfest!!! Är så taggad, speciellt på förfesten med nya BH och GG! Onsdagen efter den helgen ska jag ha förfest hemma med nära och kära för att sedan gå ut för första gången (lagligt) för efter tolvslaget fyller jag 18 år! Så på torsdaf ska jag fira med släkten och helgen som kommer efter det har jag enligt order inte planerat något för. Mamma vägrar avslöja vad vi ska göra men jag misstänker att vi ska åka till brorsan i Oslo, det hade varit guld.
 
Helgen efter det ska jag och en utav mina närmsta killkompisar fira vår födelsedag med ännu mer fest och alla våra vänner! Några dagar efter det åker jag och Alva till Berlin!!! Tror att den här månaden kommer bli hur bra som helst.
 
 
Oktoberfesten förra året var lätt en av tvåans höjdpunkter.

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Jo reggae har jag alltid en viss kärlek för! Tack så mycket för tipset :D

2014-10-07 @ 21:48:03 - http://feliciamasalla.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0