18årsfest

Igår hade en av mina närmsta kompisar Isak födelsedagsfest tillsammans, det var så nice. Först åt vi pizza och öppnade presenter och höll tal och sånt mys med vårat gamla gäng och sedan kom det strax under 100 fina vänner. Blev helt paff när jag fick så många presenter och det blandat med lite salongs så blev jag otroligt jävla lycklig. Sjukt tacksam och det var underbart att träffa alla kompisar på en gång. Idag har jag och Isak städat hela lokalen och sen har jag jobbat 15-21. Ni kan ju fatta den tacosen jag tog när jag kom hem och la mig i soffan då alltså. Imorgon är det kårmöte och cheerleading hela dagen! Ska bli fett kul faktiskt! Mår jättebra just nu ass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0