Lite frågor

Har fått lite kommentarer och frågor på sistonde och tycker att det är skitkul, men har inte riktigt hunnit svara på dem än! 
 
"Hur fin var inte det outfittan (haha) då??!?!?!? Tänkte bara fråga vilket hotell ni stannar på?" frågar Julia
 
Skrattade högt där hahah, vi bodde på ett hotell (mer som en liten koja) som hette St. George's Inn precis vid Victoria Station.
 
Vad kostade den??? (väskan) frågar Anonym
 
Mindre än Napa mer än Bråvalla om vi säger så, man ska inte snacka kosing öppet va.
 
Vad har du för jobb? Kan du inte berätta lite mer om dom? :) Frågar Anonym

Jag jobbar som Content Writer på Media Analys i Kalmar där jag bloggar för dem. Inte samma sorts blogg som den här dock, mycket mer än så kan jag inte säga. Sen har jag jobbat sedan ett år tillbaka på en liten mataffär fem minuter från där jag bor på Ängö. Mysigaste ever, där har jag spenderat varannan helg nu på hösten och vintern och det har verkligen varit värt det! Nu är det tyvärr nya ägare så kommer bara få pass på Magganplan vilket inte blir alls lika ofta så jag ska precis söka ett till jobb!
 
 
hej jag och ett par vänner ska åka ner till napa i år! men vi har lite svårt hitta hotell, vilket bodde ni på :)? undrar Anna

Jag och mina kompisar bodde på Melpo Antia som var riktigt fräscht och fint och dessutom låg det mitt i smeten vilket jag tycker är det viktigaste då man inte borde gå hem mitt i natten om man har långt att gå. Därmed bodde det mest ungdomar där, tror inte jag såg en enda vuxen eller bebis där.. Däremot var de extremt stränga, man fick inte ta upp andra på rummet och man fick typ inte väsnas.. Därför förfestade vi med ett killgäng som vi träffade där på Anthea som var mer chill, dock väldigt lökigt då hotellets AC inte funkade typ och korridorerna såg ut som salar på mentalsjukhus haha annars är det ett bra alternativ eftersom det också låg mitt i smeten. I år ska vi bo på Eligonia som är lite billigare lite skabbigare och lite mer centralt.
 
Ska inte låta som mamma som sa till sin väninna "Har du aldrig varit i Italien??!!" när hon bara hade varit där 1 gång  haha. Vet liksom inte så mycket om Ayia Napas hotell förutom att ni inte ska på på Kalypso. Aldrig Kalypso. Tänk bara på att det ska vara centralt (för att man ska våga gå hem och för att de som jobbar på grabbarna grus ska komma till ditt hotell och sälja biljetter till partybåt och sånt) ganska billigt och ganska fräscht, men kan säga att du kommer ha kul var du än bor.
 
 
 
Melpo Antia

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0