Suddig kärlek

 
 
Älskar denna bilden. Det där är precis sådan kärlek som jag vill ha sen, en sån kärlek som är i rörelse liksom. De har inte suttit still vid det där fina middagsbordet hela kvällen utan han har dansat så att han är svettig och hon har tittat på och skrattat och skämts lite och nu kommer han fram till henne, ger henne en kyss och bjuder upp henne. Jag vill inte ha det där säkra och förgivettagande. Jag vill ha den kärleken som aldrig står still så att man aldrig riktigt hinner vänja sig och tröttna på var man står. Och den kan gärna vara lite suddig, för jag tror att om man aldrig vänjer sig vid hur mycket man älskar någon så kommer man känna sig nykär i hela sitt liv. Mycket begärt jag vet, jag säger bara att det är sådan kärlek som jag vill ha.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0