Söndag på riktigt den här gången

Jag är verkligen inte redo för skolan... Lovet gick lika snabbt som väntat. Det känns som att skolångesten har fest i min mage och det kommer fler och fler oinbjudna gäster och det blir bara jobbigare. Jag följde med Tu till stan för att hon skulle lämna tillbaka en tröja efter träningen och självklart slutar det med att jag köper en tröja, en festtop från Bik Bok. Dessutom hittade jag en skitsnygg fuskpäls som jag la undan eftersom jag måste spara.... Hoppas att jag är dum nog att köpa den imorgon.
Skitsnygg uringning i ryggen, den kostade bara 179 spänn.
 
Och nu har det redan blivit mörkt och jag har inte ens kommit igång med kemin, så jag ska stänga av det roliga i livet ett tag och verkligen råplugga!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0