Rugbyn 2013

Fy fan vad jag älskar skolrugbyn. Att få stå längst fram med kaggnister som var ännu mer taggade än mig och se sin skola göra mål är magiskt. Dessutom Seger (inte för killarna dock, men vi var jävligt nära dubbeln). Är så jävla stolt över kaggs rugbylag, både killar och tjejer, speciellt över mina fantastiska Irma och Tove som var med. Och så var det så otroligt kul att ännu en gång bidra med pausunderhållning med mina tjejer, vill bara spola tillbaka tiden och man blir så varm av alla som har kommit fram med respons! Bästa är ändå att vi ännu en gång har blivit en sån tight grupp och jag tycker så jävla mycket om att vara med dem allihopa både på och utanför träningarna.
 
Jag ångrar dock att jag var och värmde upp när stagg visade sin rugbydans eftersom det skrivits så mycket bra om dem på twitter!! Dock är det ju ett stort skämt att kagg inte vann läktarslaget, Tifo tröttnade aldrig och hyllade våra spelare medans SFG vissnade ganska snabbt när de märkte att det inte gick så bra för deras skola. Kan ju bero på att de som bestämde satt på deras sida haha. Kort och gott så älskar jag den äkta sammanhållningen vi har på kagg, och nästa helg är det kaggfest igen. Typ det jag lever för den här tiden på året haha.
 
 
Underbar bild. Tifo till vänster, vi till höger och sveriges bästa tjejer som precis segrat. Förstår inte riktigt vad stagg menade när de sa att de skulle ta dubbelseger.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0