Oslo

Äntligen hemma efter 16 (!!) timmar i skolan. Matteplugg, cheerträning och kåraktivitet (käka hamburgare och hälsa på stackarna som satt och köade för en rugbybiljett). Trots den låånga dagen är jag fortfarande full av energi, kan bara komma på en förklaring och det är väl för att alla människor på min så underbara skola är så jävla bra. Spelar ingen roll hur dålig morgon jag har haft, det är svårt att var deppig på Kagg. Tro mig jag har testat. Älskar dem, med den riktiga innebörden av att älska. 
 
Nu har jag tagit en lång dusch och packat väskan för imorgon åker jag och mina föräldrar ÄNTLIGEN upp till Oslo för att hälsa på min storebror. Saknar han så jag får ont!! 
 
Bilder jag tog på brorsans bal, så fina.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0