Helgen

Är nu hemma efter en underbar helg i Malmö och Köpenhamn med Alva! Tiden har gått otroligt fort och vi har haft alldeles för kul igen!! Efter shoppingdagen på Emporia så fikade vi och vilade i lägenheten innan vi fixade oss och tog tåget till Köpenhamn. Vi träffade några trevliga danskar på en pub som vi sedan gick med till en klubb, det var ju ren tur eftersom jag aldrig hade varit i Köpenhamn förut och inte vetat vart vi skule gå heh.. Riktigt jävla bra kväll med mycket dans och vi träffade några riktigt roliga människor. Inte bästa musiken, men vafan, det är ju Danmark. 
 
Idag åt vi en sen frukost och gick till stan för att kolla lite mer i affärer. Bästa köpet måste ändå ha varit China Box för 50 spänn som vi åt i parken innan tåget gick hem till Kalmar. Kom på hur sjukt tacksam jag är för livet och sådana här småresor som gör det så jävla kul och leva. Gutt att jag har Alva som är lika nyfiken på världen som jag, och känner jag oss så lär vi åka tillbaka snart, speciellt när Camilla som vi bodde hos var så glad för att ha oss där!
 
Inramat på Camillas badrum, så fint så.
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0