Go onsdag

Känner bara fan vad gutt allt är. En lång men härlig dag i skolan. Något snille i klassen hade ifrågasatt en molekyls uppbyggnad för några veckor sen och sa emot läraren, och läraren sa "Jag slår vad om 10 stycken 200g marabou att jag har rätt" Han hade fel så idag hade vi inte lite choklad att käka upp på kemilektionen, så unn så. Annars gick jag hem med en riktigt bra spellista, när det var ljust ute (vilket är mycket sällsynt nu för tiden), och är fortfarande på asbra humör.
 
En väldigt dassig kvalitet eftersom jag fortfarande kör på min 3 år gamla fyra, försökte rädda med svartvitt hehe..
Bild tagen på vägen hem, hade Wouldn't It Be Nice med The Beach Boys i öronen, classic- som klara hade sagt. Tänkte börja med dagens låt eftersom det finns så mycket bra musik att dela med sig av.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0