Ny resa bokad!

Hittade sjukaste erbjudandet igår!! 9 dagar i Almyrida, Kreta, Grekland, flyg och hotell för 2500kr/person! Frukostbuffé ingår och resan går de datum som både jag och Alex kan åka!! Så jag ringde Alex men han ville kolla upp några saker innan vi bokade, och så försvann resan :-) Sedan kom den tillbaka och jag bokade utan att tänka, så hade jag inte tillräckligt med pengar på kontot :-) Och så var den borta hela kvällen MEN påväg hem från ett cateringjobb runt halv midnatt kom erbjudandet tillbaka och jag tog det. Alex blev bara skitglad men gladast är nog jag, älskar att ha något att se fram emot!!!!!!!




 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir lite nyfiken hur och var du hittar en sån här resa, kan du ge lite tips? När man googlar tycker jag man mest hamnar på de dyra charterresorna... Superbra blogg!! Kram

2015-07-20 @ 08:20:16

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0