Viva Hate

Om du också älskar svensk film utspelad på tidigt 90-tal, komedi och drama, så kolla på Viva Hate på Svt, riktigt bra skådisar.
 
 

Jag ville väl inte hoppa egentligen, ville braa se döden i vitögat känna att jag lever. Jag skulle aldrig ta livet av mig. Jag bryr mig inte om mina ben skulle ramla av eller om jag skulle bli blind och döv och aldrig mer kunna lyssna på The Cure. Jag kommer aldrig ge upp, aldrig. Jag kommer aldrig ligga där och tyna bort som min lillasyster.

Hon dog för ett år sen, anorexi. Och när Anna dog så dog mina föräldrar också, de slutade leva, gav upp. Men inte jag, jag älskar livet. Till och med när det gör så jävla ont så man bara vill skrika. Så länge du är förbannad vet du att du lever.


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0