Bästa kvällen

Vilken jävla dag. Började halv två men passade på att både plugga och träna innan det, hade nämligen massageprov vid tre. Låt mig säga att jag satte det. Jobb direkt efter det då jag egentligen bara ville sova och direkt därifrån åkte jag till Amanda för förfest och firande av hennes 18årsdag.
 
Var inte sugen på alkohol så drack inget. Väl i stan satte vi oss på olearys med GG och myste och sedan stack vi till Harrys. Hade den bästa utgången på riktigt länge, och var helt nykter. Tog en öl på olearys bara för att det var gott men jag var helt nykter och hade så otroligt jävla roligt på dansgolvet. Det blev så tydligt att det enda jag behöver för att ha kul är fan vänner och musik. Vi blev ett gäng på mig, Elina, Amanda, Lockman, Jonna, GT, Per och Simon. Kom på när jag gick hem att mina vänner är som min motsvasrighet till alkoholism. De är min mest pålitliga trygghet för ett tillfredsställt sinne och jag är beroende av dem. Jag har alltid kul med dem. De är allt jag har.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0