Jag vet att jag har bloggat om BH många gånger

Snart är det dags ett av min skolas äldsta event, extasen. Det är en skitrolig skoltidning som säljs en gång om året så redax har börjat skriva och alla sektioner och klasser som går ut i år skickar in sidor som ska vara med. Det är alltid lika kul att göra sidorna från oss i BH-sektionen, då vi har - en ful bild - smeknamn - citat och en merit för varje medlem. Då kommer såklart alla sjuka minnen upp och utan att låta för seriös vill jag säga att jag är så jävla tacksam för denna tid.
 
Vill bara säga att jag älskar hur jävla galna våra tre yngsta medlemmar är. De festar hårdast av alla och är alltid mest taggade. Jonna och Wilma har jag träffat ute flera gånger och jag frågar alltid hur det kom in, och de har den undebart avslappnade men samtidigt övertaggade attityden som jag älskar - det löser sig. De gör det bästa av gymnasietiden, och jag känner igen mig själv i dem när jag gick i ettan och var nästan lika galen när jag kom med i BH i ettan. Jag vet att BH kommer fortsätta vara ett lika skönt gäng i framtiden tack vare alla dessa tjejer och det suger att lämna men man måste väl växa upp någon gång. Eller nä inte än. Nu ser vi fram emot BH/GG-festen (för endast oss 44) i april med ett väldigt.. ah.. speciellt tema heheheheehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0