Minnen från ettan

 
Ettan var verkligen ett najs år. Allt var så nytt och lättsamt.
 
Bild 1 Vi var så sjukt lökiga efter en idrottslektion och åkte till varvet för att ta ett dopp.
Bild 2 Tvåorna hade inspark för oss ettor, läs söp ner oss, och här vinner jag (stolt haha) en ölhävartävling.
Bild 3 Myskväll i Pelles vardagsrum, saknar dem. Kom hem pelle.
Bild 4 Det var kanelbullens dag så vi stack till maxi och köpte både bullar och en halvliter mjölk, men när vi kom tillbaka var matsalen öppen och bjöd på just det heh.
Bild 5 Jag, Irma, Tu och Sedina gjorde svinäckliga Jelloshots till första klassfesten.
Bild 6 Jag fick mitt första A i fysiken.
Bild 7 En av de första BH/GG-festerna, buss till smedby är lite av en standard.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0